top of page
OLRAIT
Som una banda de Terrassa formada per la Ódena, el Jaime, el Xevi, l'Enric i el Janbu. Els cinc pertanyem a dues bandes diferents que son El Jardin de Fátima (Ódena y Jaime) i Caseta (Jan, Xevi i Enric). Hem decidit ajuntar-nos per a preparar un disc d'indiepop buscant un punt mig entre les dues i inspirant-nos en bandes com Beach House, passant per Radiohead, Arctic Monkeys o Mazzy Star. Aquí teniu una sèrie de vídeos, fotos i música que hem preparat per vosaltres.
Per al mail de contractació cliqueu aquí a olraitmusic@gmail.com
Videoclips
Fotos

MÚSICA
bottom of page







